Våfflorna förde med sig olycka

Nu har jag ätit en frukost som inte skulle godkännas av Du är vad du äter, våfflor med glass pch hallonsylt. Men det var gott! Jag brände handleden på järnet så jag sitter med handen på ett fruset gräddpaket och det svider som bara den...Idag är det skola på eftermiddagen men jag måste åka ner redan nu för att komma i tid, men det är inget emot vad som kolla skall. ONsdag och torsdag ska jag vara på en skola i Angered, det tar knappt två timmar att komma dit så jag behöver åka klockan  5 härifrån. Ni avundas mig inte!

Jag har alldeles glömt bort att skriva en handlingsplan för veckan i och med påsk men det kommer , var inte oroliga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback