Walk eller läsa?

Godmorgon bloggen!

Idag är det jättefint väder, fiskar efter någon att gå ut och gå med, annars sätter jag mig ute och läser en bok som jag har beställt på biblioteket. Om jag hinner hämta den alltså, det stänger snart och jag ska duscha innan och klä på mig, det känns inte jättebra att flaxa dit i en vit morgonrock och håret åt tusen väderstreck, haha, det hade varit en syn för Ljungskile-borna. Inte.

Idag ska vi ha släktkalas för pappa, Julia och pappas bror. Lika så bra att fira alla på en gång håller jag med om, det är hos Jakob, pappas bror, som vi ska vara, vi kommer däremot komma lite senare för vi ska vänta in Kicki som jobbar idag.  Sedan åker vi hem lite tidigare för vi ska träffa Jennys och Jakob ikväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback