Det är såhär läge(nhe)t(en) är just nu

Så dålig jag har varit på att uppdatera, ikväll fick jag frågan om jag hade slutat blogga och då insåg jag att det kanske var dags att avge ett levnadstecken i alla fall. Grejen är att det är rätt hektiskt just nu, direkt när vi kom hem från Öland fick vi besked om att vi skulle flytta 1 september istället för 1 oktober, alltså om en vecka så det vart lite panik där ett tag. Vi åkte ut till Malmön och var där ett par dar men det kändes bättre att åka hem efter ett par dar istället för att stressa upp sig inför flytten. Så vi åkte hem och har nu packat och grejat konstant i två dagar. Det är tusen saker som ska tänkas på att fixas inför en flytt. Mest är det saker som behövs skaffas till den nya lyan och det är ju superkul att fixa. Självklart kommer det upp bilder på nya lägenheten när vi har flyttat in.


I den här röran bor vi i nu. Flyttkartonger, kassar med saker och nedskruvade hyllor och lampor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback