Passande kudde till migrän-människor

Har haft en fet huvudvärk idag som antagligen berodde på för lite vattenintag kombinerat med att köra runt i en varm bil och gå två promenader under gassande sol. I alla fall så såg jag knappt något mitt på dagen ett tag, det flimrade lite läskigt bara så jag blev lite rädd och hinkade i mig vatten och efter en halvtimme eller något så var allt normalt igen. Huvudvärken satt i men började släppa alldeles nu.

Nu har vi uträttat en massa ärenden som innebar affären, biblioteket (ladda upp med semesterpockets), vattning och intagning av post hos svärföräldrarna osv. Jag har klarat av mitt städjobb så nu är det bara imorgon kvar och sedan är det SEMEEEEEESTER och FINT VÄDER! Nu blir det grillning på mamma och pappas altan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback