Ett litet jultest som jag inte kunde motstå...

Alkoholfri glögg eller glögg med alkohol?
Alkoholfri för mig...

Egen pepparkaksdeg eller färdigköpt?
Ehhh... jag köper färdiga pepparkakor som är fem gånger godare än ojämnt gräddade hemmagjorda.

Kokt julskinka, ungsbakad skinka eller kanske rentav ingen julskinka alls?
bara den är utan senap så är allt lugnt och under kontroll!

Glittret i granen, lodrätt eller vågrätt?
INGET glitter i granen, vad är det för krimskrams, granen ser ju ut som en tant med för mycket smycken.

Dopp i grytan, eller inte?
Jag står nog över helt och hållet...

Tomten kommer med klappar eller klapparna ligger under granen?
Helst tomte men det känns helt okej utan med faktiskt så länge det inte är några barn med.

Rim på klapparna eller bara juletikett?
Det är bara farmor som skriver rim.

Jenny Nyström-jul eller amerikansk jul?
Lite av båda. Men julstrumpan är jätteviktig!

Fira jul hemma eller hos någon annan?
Hemma!!!

Lussekatt eller pepparkaka?
pepparkaka

Knäck med hackad mandel i eller utan?
Hackad mandel i.

Carolas eller Mariah Careys julsånger?
Bådas, julmusik kan det aldrig bli för mycket av

Äta först och klappar sen, eller klappar först och äta sen?
Äta julmat, sen titta på Kalle och sist klappar.

Julstjärnor eller hyacinter?
hyacinter som luktar gott, vita och rosa

Julgranen in i stugan den 23:e eller granen in långt innan det?
Ju förr, dess bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback