Alla hjärtans dag!

På lördag är det ju alla hjärtans dag(!) som jag nämnde innan, vilket man kan fira på olika sätt, med vänner, familj eller flick/pojkvän osv. Jag och Andreas har planerat in en dag utan något speciellt, än i alla fall, det ska bara vara en mysig dag tillsammans utan att göra sådana tråkiga saker som att tvätta eller plugga och kalendern full. Mer exakt vad vi ska göra tänker jag inte säga, det får ni se på lördag.

Just det, jag kom på nu att jag har glömt slå in hans present, det hinner jag nog göra nu innan han kommer hem :)
Sedan ska vi gå ut en liten runda för att få lite luft, det är ju snö och kallt ute så då känner man sig "frisk i själen" :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback