Är det rätt att man tvingas ut?


Brrr, idag känner jag mest för att dricka varm choklad med vispgrädde i, sitta och kura i täcket framför en film, det är regnigt och superhalt ute. Men jag måste till skolan och lära mig skillnaden mellan pojk- och flickböcker och alltså klä på mig ordentligt och sakna mina gummistövlar eftersom jag inte har några... Efteråt ska jag gå och köpa några saker, typ nagelfil och ipreen så det blir storhandling på apoteket.

Sedan ska vi till Andreas mamma och pappa och äta semla i eftermiddag och jag ska även hämta en massagebänk som jag ska låna. Lyxigt!

Kamerabatterierna har buggat ur så jag måste ladda dom idag, så ingen bild här idag tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback