Är jag världens mest okreativa människa?

Just nu sitter jag och försöker att koncetrera mig, läser en jättetjock bok om hur man ska välja ut rätt böcker till barn och ungdomar. Jag har precis ätit middag med Andreas, vi var i affären förut och skulle handla något gott til ikväll och lite andra saker, det blev till slut en överfull korg med allt möjligt gott, glass, choklad, frukt och lite mat.

Jag tycker det är supersvårt att hitta på vad man ska köpa när man väl står där med nästan i frysdisken, man tycker att man borde kunna lite olika maträtter men det står alltid helt still hos mig när jag irrar omkring i affären med blicken och försöker hitta...Jag och mat är ingen jättebra kombo som ni märker, jag skrev ju igår om hur svårt det är att hitta på recept också.


jag vill bara säga att det är något konstigt med textstorleken här på bloggen så det blir olika, ibland jättesmå och ibland jättestora bokstäver. Har försökt fixa det men det har inte velat lyda mig så ni får stå ut lite till men det är svårt att läsa när det är så litet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback