Avbockning på vårlistan

Jag skrev ju en lista för ett tag sedan på vad jag ville uppdatera darderben med och nu är det dags att bocka av det som är avklarat.



Vårkappan och stentvättade jeans (eller jeansleggings köpte jag) är klart alltså. Hur är läget annars, jeansjackan väntar jag tills i april då jag ska hälsa på Anna, då passar jag på att försöka hitta en på Primark i London. Kjolen försöker jag också hitta där, så att man inte bara köper sådant där onödigt, impulsgrejer å sånt. Väskorna har jag redan hittat på H&M men jag känner att jag måste spara lite också så jag köper inte dem nu i alal fall, vem vet, man kanske hittar någon finare någon annan stans. Inget förhastat här minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback