Egypten dag 8

Hemresa idag, oturligt nog pajade vi ett glas strax innan vi skulle åka men det var "no problem" och vi fick lämna lägenheten när vi ville, alltså inte 12.00 som det var sagt innan. perfekt! Det var 5,5 h flyg men dom visade två filmer även på hemresan men det är ju ofta nya filmer och dom har man ofta sett så det är lite tråkigt. En barnfilm varje resa för barnen så det var "Kung Fu Panda" och en annan som jag inte kände igen samt "Mamma Mia" och "What happens in Vegas". God mat var det också, som vanligt, det är ju nästan själva höjdpunkten på resan tycker jag. Jag brukar alltid vara hungrig och om inte så blir jag det när barnen får sina tallrikar och det börjar luka i hela planet.

En härlig resa var det i alla fall, undra hur länge jag klarar att hålla mig innan jag måste iväg igen, hoppas det funkar längre nästan gång annars blir det snart dyrt i slutändan.

Flygbussen

 

Hejdå Egypten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback