Förberedelser

Nu har jag precis ätit lite mat, hade med mig en liten yoghurt som jag åt på tåget men den var inte jättemättande, fast dom hade lagt ner lite olika sorters frön faktiskt så den var god. Efter skolan sprang jag lite på stan, en vända på apoteket och en titt på Lagerhouse, utan framgång tyvärr, och sedan kikade jag in på Beyond retro som öppnade idag. Det är en second handbutik som har öppnat i samma lokal som Topshop och som tydligen är väldigt poppis i bloggvärlden, själv köpte jag inget, var lite stressad så jag orkade inte prova. Men får ta en sväng där när jag har lite mer tid kanske, det var riktigt fina saker en del faktiskt.

Nu har jag mycket att göra, ska lägga in en stor hög med tvätt och hänga upp duschdraperiet som jag har tvättat och strukit nu, men det brukar alltid bli fel för mig med öglorna så att jag måste göra om det flera gånger. Sedan är det lite hushållsjobb, finns det något tråkigare och mer nödvändigt? Dessutom har jag tänkt förbereda lite för våran tjejdag på lördag innan vi ska bort i em/kväll på semmelfika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback