Här ska vi bli fräscha

Puhu, jag blev helt genomsvettig av att dammsuga, att krypa under skrivbord och lyfta på sladdar är nog inte min grej riktigt, men det blev rent åtmionstone. Solen skiner in genom fönstret så det blir riktigt varmt och härligt, om man inte dammsuger, då blir det snarare varmt och äckligt svettigt. Men vem vill sitta fotbad på ett golv med dammtussar, ja riktigt så illa var det kanske inte men det behöver vara fräscht i alla fall.

Nu har jag ställt upp sakerna inför imorgon, Xina ska ha med sig lite saker också att komplettera med så bordet som alla saker står på är inte klart än. Men ni kan nu ju få tjuvkika på lite annat. I köket är det nagelsalong och sminkning och på massagebänken har jag lagt upp var och ens handdukspaket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback