Här vill jag leva, här vill jag dö?

Nu är jag tillbaka i kalla Sverige igen, väl hemma möttes vi av snö och kyla, brrr... Jag har massa bilder och saker att berätta men det tar jag senare. Nu har jag fullt upp med min examinationsuppgift som ska vara inne innan klockan 00.00 idag så jag kör järnet nu fast lägenheten är oframkomlig på grund av resväskor, handbagage, post, kassar och tvätt.

Andreas sköter tvätten, handlandet, uppackandet och allt annat sådant tråkigt för jag måste ju bli klar. Jag har fullt upp för jag vill bli klar innan klockan tio i alla fall för Andreas ska få lite fredagsmys och slippa få ångest över mig. Så jag har laddat upp med en film, smoothies och choklad sedan som vi förhoppningsvis ska hinna med också.  Blogginlägg från Årets härligaste vecka kommer senare så watch out!


Kommentarer
Postat av: Anna

Trevligt att ni har haft det bra! Jag har saknat dina blogginlägg... Brukar kolla nästan varje dag, o nu har det ju inte varit något på över en vecka. Ser verkligen fram emot att läsa om eran vecka! Kram

2009-02-06 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback