Jag i röjare-tagen

Förutom att jag var hemma och lånade datorn hos mamma och pappa förut i förmiddags så har jag fått ett röj-ryck idag så jag håller på för fullt här hemma. Jag har dammat, torkat ur alla skåp, rensat i en överfull tidningskorg samt bland räkningarna som ligger och skräpar i en annan korg. Det dammade rejält i den när jag vände den upp-och-ner, atchoo! Men det blev en hel del tidningar som hamnade i återvinningen efter att jag slängt massa ICA-tidningar och klippt ut recepten jag ville ha kvar.

Nu ska jag ge mig på tvätthögen och sist men inte minst- garderoben, den är överfull och det går absolut inte in något mer över huvud taget. Tänkte packa en låda med kläder som man inte använder på sommaren, typ vinterkjolar och några toppar som är typiskt vintriga. Dom får åka ner i källaren så det blir lite mer plats i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback