Massageproffset Linda

Straffet av att skjuta upp saker kommer alltid efteråt, igår struntade jag i att plocka ner tvätten eftersom det var så sent. Idag var det första jag fick göra, och axeln har en skåra där tvättkassens band skar in, ajaj. Annars har jag haft fullt upp på förmiddagen med att kopiera massageinstruktioner.

Andreas har alltid ont i nacken när han komemr hem från jobbet och nu är det värre än vanligt så igår när vi var på kalas hos Ludvig så fick han massage av Emma, Ludvigs mamma, som är utbildad på det. Hon hade en mapp med instruktioner och bilder hur man kunde göra så nu ska jag lära mig så att jag kan göra det. Jag gick en kurs i skolan där det ingick massage men jag minns inte alls mycket av det, men nu ska jag bli proffs. Vänta så får ni se...hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback