Min dag

Solen skiner, jag har ätit kaviarsmörgås med ägg och är på bra humör, idag ska jag till skolan och gå på en föreläsning. Ska bli kul! Sedan, när jag kommer hem ska jag åka och hämta Xina i skolan för att åka till torp sedan, hon frågade igår om jag inte ville köra henne dit, höhö. Jag var ju där nyss men det är alltid roligt att åka dit tillsammans.
Ikväll är det kalas för ettåringen Ludvig, semla blir det tom. Kanske blir en fika på torp med semla också, det är ju faktiskt fettisdagen...

Idag är jag lite ledigt klädd, svart farfarstopp med den stickade västen över och svarta jeans. Skönt men ändå casual!

Hej hopp på er, nu ska jag hänga en tvätt innan jag går till tåget, see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback