Min dag

Först ut idag är skola och i eftermiddag blir det till att plocka lite härhemma innan helgen, städa lite, byta lakan och kanske ordna iordning alla mina böcker som ligger i två enorma högar på skrivbordet. Idag är en viktig dag, vi ska få lära oss en modell av boksamtal så nu gäller det att ha öronen på skaft och vara pigg. Jag känner mig riktigt taggad idag och det ska bli kul att åka till skolan!

Just, det ja, jag ska ringa Esther nu också, men vi hörs, så sa jag igår med men sedan hann jag inte skriva något. Vi tittade nämligen på en film som heter "Shooter", den liknar lite Bourne-filmerna fast ändå inte, den var hursomhelst jättebra tycker jag, och så åt vi scones till, mmm!

Här ser ni mina fina blommor som jag fick på alla hjärtans dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback