Mycket mandelmassa ska det vara på dom

Nu är jag hemma igen, med magen full med semlor, efter att vi kom från torp åkte vi hem till Johanens och åt semlor och hade det trevligt, han visade bilderna från när dom var i fjällen och sedan gick vi på kalas till Ludvig som fyllde ett år, semla där med. Så nu har vi fått årets dos efter att vi har ätit upp semlorna i kylskåpet som jag köpte med mig hem idag och varit hos Andreas mamma och pappa och ätit en semla. Sedan är det definitift slut på detta frossandet! Då är det dags att börja träna kanske? Jag ska faktiskt göra det har jag tänkt, får gå och köpa ett kort någon dag nästa vecka har jag tänkt. Men semlor är alldeles för gott för att inte äta, mycket mandelmassa och lagom med grädde- yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback