Mysiga måndag!

Idag har varit en mysig dag fast det var en måndag och jag höll på att missa tåget till skolan. När jag var på väg hem på bussen klockan 4 hade jag bara ätit en macka och gröt imorse så jag ringde hem och beställde mat tills jag kom hem. Pommes och köttbullar blev det, lite annorlunda kombination skulle jag säga men det var gott och sedan blev det choklad till efterrätt, hade en halv kaka över i skafferiet upptäckte vi;)

Vi kände egentligen för att bara göra något roligt tillsammans idag men jag var tvungen att jobbstäda och Andreas skulle till Thomas och Marie med en släpkärra så vi dumpade dom önskningarna men när jag kom hem från städningen var Andreas fortfarande hemma. Så då gjorde vi hallonsmoothies och satte oss i soffan och såg en film!

Nu är det sovedags!


Mjukiskläder på! (kolla t-shirten den är cool - en mosad tomat och en hel tomat på ett övergångsställe "shit happens" Från blodgivarcentralen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback