Paket till födelsedagsbarn

Är inte glass sjukt gott ändå? Jag åt igår och jag äter idag, gräddglass med krokant är det, svårt att inte äta...Jag har suttit med plugg ett tag nu som sig bör men nu behövde jag en paus, såg förresten att mitt inlägg från igårnatt visade sig först nu, lustigt, jaja. Hur som helst så har jag tagit fram papper, snöre och scrapbooking och det resulterade i inslagna paket med tillhörande kort.

Jag gillar det ljusrosa pappret, visst är det en cool rosa färg på det? Tyvärr kan jag inte skriva vad som är i eftersom några av paketen är till lillasyster och hon brukar läsa här så det får ni reda på när hon har öppnat dem. Det mörkblåa är till Ludvig som fyller 1 år snart.

Jag längtar tills jag själv fyller år (21 juli :p) när jag ser paketen. Jag har faktiskt redan kommit på vad jag ska önska mig; en stavmixer så jag slipper dra fram matberedaren när man bara ska göra milkshake eller smoothies, och en laptop! Men först är det alla hjärtans dag på lördag, mer om det kommer senare.


Många födelsedagsbarn i februari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback