Popcorn i drivor

Igår åt vi thai-mat med familjen och Anderssonarna och sedan spelade vi lite playstation, till och med jag och jag ägde (INTE) jag var jättedålig, men det var lite roligt ändå. Dom andra i familjen ska åka till fjällen med Anderssons nästa vecka men jag kan inte följa med, har så mycket i skolan och har redan varit ledig en vecka. Det är lite tråkigt för det hade varit lite roligt, och mysigt! Men i alla fall så visade vi fjällenbilderna för dom också för att få in rätta feelingen liksom. Vi var ju i fjällen med dom förra året också. Efter att killarna fixat något för bandyklubben så kom Simon, Xina, Johannes och Jakob till oss och vi tittade på "Get smart" och åt sju påsar popcorn och det var ingen överdrift. Det var popcorn överallt, i soffan, mattan och överallt. Det blev till att ta fram dammsugaren och ta överallt men jag ser att det fortfarande är lite kvar, får väl ta det innan jag åker till skolan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback