Roliga saker i brevlådan

Tjoho hemkommen från skolan nu och sitter och slänger i mig lite mat innan jag ska in till Uddevalla för att hämta upp Xina innan vi ska till torp, samtidigt som jag tittar igenom dagens post. Idag är det faktiskt en liten hög med post, ananrs brukar det vara ett kuvert med en räkning eller inget alls eftersom vi har en sån fin skylt på dörren där det står "ej reklam tack!". Men idag var det roliga saker som kom, H&ms katalog med deras nya heminredningskollektion som jag måste titta igenom noggrannare sen när jag kommer hem! Ett tjockt vadderad kuvert innehöll två nya vårlack och en liten body lotion som jag beställde för ett tag sedan.


Nu är det dags att sätta sig i bilen och köra in och hämta syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback