Morgonstund har guld i mund (eller hur är det man säger)

Jag känner mig alltid så lyckad när jag går upp och hinner med en massa saker på morgonen, då brukar jag efter ett tag tänka att "nu skulle jag gått upp egentligen men nu har jag hunnit med massa saker som jag inte skulle ha gjort annars". Då känns det bra, man behöver belöning när man gör saker för att vilja fortsätta. Imorse diskade jag vårat berg av disk, det tog ett tag och tvättade alla mina sminkborstar, det var ett tag sen senast så det behövdes!

Nu ska jag dyka in i några tidningar, bland annat ICAs buffé tidning där jag brukar sniffa efter lite nya recept, det är så svårt att komma på vad man ska köpa i affären till middag annars, det blir bara korv och pasta eller kyckling och ris med sås. Ungefär så tråkigt, så det behövs nya idéer så att man inte tröttnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback