Musli, Australia och melodifestivalen-tipp

Äntligen en uppdatering! Internet fungerar inte hemma,  igen(!) men nu är jag hemma hos mamma och pappa och skulle ändå låna symaskinen lite så då blir det mejl-koll, bloggande och allt på samma gång.

Lördagen har innehållit en skön sovmorgon med mysfrukost, sedan tog vi bilen till torp för att Andreas skulle ha lite delar till bilen som ska besiktigas på måndag och då är det "ingen-om-besiktnings-attityd" som gäller! Jag köpte bokplast som jag palstade in en bok med sedan när jag kom hem och två jättetunga kassar med mat fick också följa med hem. Sedan gjorde jag hemmagjord musli, det är gott och nu har jag längtat efter det ett tag så det var dags att slå till. Vi lagade mat, bäddade om sängen och sen var den stora frågan - film eller promenad?

Det blev en film, det snöade och blåste ute så det var inte så trevligt att vara ute direkt, "Australia" och den var ganska bra, inte så att jag skulle se den igen. Och, ja, jag lipade.

Nu är det snart melodifestivalen, jag tror att E.M.D och BWO går vidare, Molly Sandén och Velvet går till andra chansen, vi får väl seeee...som man säger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback