Besök i Stenungsund

Det blev middag med mamma och Julia idag, och sedan har jag suttit hemma hos mamma och pappa. Har försökt luska lite på alla utgifter och inkomster på mitt konto, vet inte vad allt är för något...det bara kommer in och försvinner utan att jag har någon aning om det, hmmm...

Nu ikväll var vi i Stenungsund och hälsade på farmor och farfar som just kom från Israel, i natt. Det blev reseberättelser för hela slanten, vi berättade från Egypten, dom från Israel och mamma och  pappa berättade från fjällen. Har man, som dom varit borta i tre veckor så har man missat en del, tur att det bara var vi och inte hela tjocka släkten i alla fall. Lite mycket surr hade det nog blivit då.

Nu sitter jag och förbereder mig lite för skolan imorgon, en lång förmiddagslektion har vi då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback