Photoshop slukar tiden

Idag har jag varit inne hela dagen, utan att komma ut någonting och det är inte bra. Jag blir helt psyko då, antingen får jag värsta utbrottet för ingenting eller så blir allting jättejobbigt eller nåt sånt och så klagar jag hur jobbigt det är och sånt där ni vet  (om det är någon som hör mig alltså) Det belv det idag, sådär att jag klagade och gnällde pch hade mig för att jag skulle gå och städa på tandläkaren, till slut kom jag i alla fall iväg mig och efter promenaden dig och när jag hade tömt några papperskorgar kände jag att "nu börjar jag bli normal igen". Tur det!

Idag hjälpte Simon mig att installera photoshop på datorn och även något program som hette Spotify där man kan nå nästan all musik som finns lagligt och det är enkelt, man bara söker efter det man vill ha. Så nu är denna datorn två bra program rikare, hihi, hur länge den nu håller. Den är några år men den är väl överanvänd, höhö, eller nåt. Dålig kanske det heter. Men i alla fall, photoshop sitter jag och försöker lära mig och man kan göra fotocollagen och allt möjligt hur lätt som helst. Så nu kommer ni behöva se massa fula egopics hela tiden, nej det är bara nu som ni behöver stå ut. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback