En torsdag i mitt liv

Idag har jag jobbat i hemtjänsten så jag kom hem för fem minuter sen, riktigt mätt faktiskt. Jag har suttit som närstående stöd idag, alltså att man är hos någon för att dennes anhörig eller dyl. är borta, socialt sällskap kan man säga fast man hjälper till under tiden. Så jag har både fått frukost och fika idag, så jag känner mig väldigt bortskämd, dessutom blev det två kortkorta promenader i det fina vädret!

Nu ska jag baka bröd faktiskt, filmjölkslimpa ska det bli, så kan den jäsa under tiden som jag duschar har jag tänkt ut.


8.14 Det börjar ljusna och snön ligger på marken


14.24 Moi körde på softstilen som vanligt, mjukisbyxor från InterSport, vit t-shirt från Gina och grå sweatshirt från ONLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback