Det belv en riktigt rolig dag!

Idag har varit en rolig dag! Jag jobbade hela dagen och jag sitter ju i bilen och kör en del och då hann jag fundera lite och kom fram till att jag skulle boka en resa till Anna, så jag kollade med Esther och beställde biljett samtidigt som hon och Fredrika ska dit, så nu blir det en liten trio som ska dit för att träffa Anna och ha roligt! hela 4 dagar är det så nog ska vi hinna med att träffa henne i alla fall! Jag lyckades få en biljett tur och retur för 190 kronor så flyget är i särklass det billigaste på den här resan!

Jag har precis varit och hämtat ut ett paket från Ellos, jag gjorde en beställning därifrån för ett par dagar sedan och det kom visst fram snabbare än jag trott och jag behövde inte skicka tillbaka någonting! En vinterjacka, en vårkappa, en randig topp, lagom till våren då man kan gå runt och se lite sailor-inspirerad ut, två farfarstoppar och dessutom jättefina sängkläder i gråa och vita toner!

Nu ska jag gå till mitt andra jobb, tandläkarstädet och sedan baka lite scones (på tal om Anna höhö) Vi ses senare ikväll!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH VAD KUL DET SKA BLI! SER VERKLIGEN FRAM MOT DETTA!

2009-02-19 @ 18:39:51
URL: http://anna.magnussonkonsult.se
Postat av: Linda

JAG MED!!!

2009-02-20 @ 08:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback