Helgen

Jag får väl ge er en kort summering av helgen sedan jag bloggade sist, fortfarande går det inte att komma in på Internet hemma men jag var tvungen att betala lite räkningar så jag har traskat hem till mamma och pappa nu igen, fast det är tyvärr ingen hemma så jag sitter i vardagsrummet med mammas laptop och lyssnar på Velvets "the queen" som inte gick vidare i lördagens tävling faktiskt.

Jag tycker den var ganska bra så den borde ha gått vidare till andra chansen, mycket hellre än Rigo, eller vad dom hette som var så retro. Under tiden proppade vi i oss så mycket chips vi bara orkade och gäspade lite till Molly Sandén som brukar vara bra, men hennes låt var lite för tråkig tycker jag, lite händelselös och mesig. Några som annars var grymma var BWO, deras låt var superbra, men dom såg ju inte kloka ut, Bard liksom- får man ens se ut så? Och till sist, EMD, dom var ju bäst i alla fall, suercool koreografi och frackarna, hattarna och käpparna var ju grymma.

Men nog om detta, på söndagen blev det en tur till Uddevalla, jag köpte på mig nya mjukisbyxor från Team Sportia, de som jag har nu är helt uttänjda och de andra paret noppriga, föör mycket använda. Sedan lagade vi en good middag när vi kom ehm coh sen var jag supertrött, jag sov nog lite lite på natten tror jag så jag satte mig att läsa "Tyskungen" av Läckberg, den är typ dubbelt så tjock som dom andra böckerna och skitbra! Sedan var den så spännaden på slutet i upplösningen så jag slutade inte förrän jag hade läst klart den...Var bara tvungen att läsa klart som vanligt.


Har ju inga bilder här så jag tog en som låg på datorn, från fjälllen förra året. På tal om snön som rasar från taket och det låter som jordskred minst, varenda gång


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback