Vårkänslor trots en späckad dag

Ni fattar inte vad jag är irriterad på den stora textstorleken här (för att inte tala om när den blir superliten) Men idag är det vårkänslor, det är ju soligt ute och snön är nästan borta, det gör mig på bra humör. Annat än igår när jag vaknade. Igår kväll var Johannes och Xina här och åt kvällsmat och vi la över ett singstarprogram på Johannes dator.

Idag har jag skola mellan tolv och fyra, jag ska även köpa med mig stora kuvert hem, vilket jag inte ska glömma.  Sedan ska jag hinna iväg och göra mitt städjobb hade jag tänkt mig innan vi till grannarna på fredagsmys. Esther skulle ha med sig ett nytt spel, party-alias som verkar kul, om man gillar alias, och det gör ju jag. Ungefär så ser det ut.

Jag hoppades visserligen att jag skulle hinna med att ställa i ordning lite inför imorgon, jag har bjudit hem mina tjejer så vi ska ha hemma-spa och jag har lånat en massage bänk och gjort massa egna scruber och sådant ur en bok som jag har. Sedan blir det middag och singstar innan vi avslutar med lite melodifestival så det blir nog en toppen-kväll, nej, det blir en toppen-kväll!


Mina egna hopkok

Uppdate: Jippi! Nu har jag fixat storleken och kommit på vad som var felet.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback