Eftermiddag med lillebror!

Nu har jag kommit hem från en låång promenad med Esther och Xina, härligt! Sitter här med vaniljglass och pratar med Andreas som går igenom en hög med tidningar som jag har plockat ihop, slänga eller spara?

Nu är hela lägenheten igenomrensad, hjälpligt i alla fall, det finns visserligen alltid mer man kan rensa undan, börja dyka in i småskrubbar och källarförråd så hittar man alltid något att slänga i soptunnan. Just som jag stod på huvudet i tvättkorgen kom Simon in genom dörren med träningsbagen i högsta hugg och håret helt vått, tydligen idrott som var sist på schemat för honom, han ville hälsa på och var ju vrålhungrig efter idrotten så vi lagade pasta med parmesansås och bacon. Både han och Andreas är upp i en Beck-period nu och betar av den ena filmen efter den andra, så de visade roliga scener på den alltid lika roliga Persbrandt. Jag har inte sett en enda, kanske dags att ta efter killarna i familjen och låta sig fångas av Beck?

Nej, nu ska jag sätta mig i sängen och läsa lite tror jag, det är det bästa jag vet typ, sitta och läsa i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback