Ny vårgarderob på ingång

Visst blir man sugen när man sitter och tittar i nya vårkatalogerna som dimper ner i brevinkastet, det är ljusa kläder i vårfärger, till skillnad från de mörka jeansen, svarta linnet och gråa koftan som man har på sig. Jag vill köpa allting i katalogerna men det får tyvärr inte plats i min garderob. Nu är det absolut så full som den kan bli och så fort jag köper något nytt måste jag slänga ut något annat, det är lite synd för det är tråkigt att slänga kläder när dom inte är utslitna. Men det kanske får mig att inte köpa mer? Jag har en vill-ha-lista med några saker som jag vill ha i alla fall

Vill-ha-lista:


•·         Blommig sommarkjol

•·         Ljus jeansjacka

•·         Vårkappa

•·         Nya  väskor, en tanfärgad axelremsväska och en med färg, kanske en klatchig rosa?

•·         Ljusa jeans/Stentvättade jeans


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback