Vad har jag gjort mer?

Ni kanske undra vad jag har gjort sedan jag kom hem förutom att skriva åtta inlägg om Egypten? Jag kan säga att jag har hunnit med en hel del faktiskt. Fredagskväll när jag kommit från skolan fick jag sätta mig och skriva klart en examination som skulle vara inne innan midnatt och jag trodde att jag skulle få sitta hela kvällen. Men det gick fort och klockan åtta gick vi hem till mamma och pappa, mamma hade gjort jättegod mat med sallad, lax, nybakade frallor och ostar och massa frukt. Vi tittade på våra bilder och sedan lite gamla bilder från fjällen förra året och sommarbilder. Vi satt i flera timmar utan att vi märkte det, det gick väldigt fort men jag kunde knappt hålla mig vaken i slutet.

På morgonen sedan gick tiden åt till att plocka här hemma, ni vet packa upp väskan, tvätta all tvätt och ta vara på alla nya saker som vi hade med oss. På eftermiddagen visade vi bilder för Andreas mamma och pappa, lika ska vara lika så att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback