Alla vägar leder till Egypten

Nu funkar det äntligen igen, antagligen hade dom grävt av någon kabel eller något för det var för massa som det inte funkade. Dom har ju stängt av hela gatan här ute för att reparera den och torget och allting. Det är inte klart förrän i början av sommaren, midsommar räknar dom med. Gatan har dom dessutom stängt av så vi får parkera på COOPs parkering, lite jobbigt. Igår när jag var på Torp och köpte en resväska tänkte jag att jag skulle gena genom häcken för att slippa drälla med den i samhället så jag korsade gräsmattan, rätt lerigt och traskade med en superstor resväska och massa påsar, det var jobbigt för min lilla otränade arm. För båda armarna.

Där kommer vi osökt in på gårdagen som jag inte har skrivit något om, jag upptäckte på morgonen att nätet inte fungerade och direkt efter att jag kom hem från VFU-skolan åkte jag till torp. Var bara hemma och åt ett äpple för att inte dö, köpte på mig lite armband, ska köpa fler i Egypten sedan, läderarmband och sånt. 
Jag träffade Elin där med, vi stöter ihop lite varstans nuförtiden :) och hon skulle också ut och resa lite, till Egypten kanske. Det är komiskt, varenda kotte som man pratar med ska till Egypten, inte så konstigt kanske men lite komiskt. Jag och Mariam kom att prata om det och hon skulle också till Egypten.

               
                                         Nya armband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback