Bra shopping och dålig film

Hemma från shoppingturen, ja för ett tag sedan... Det var ganska lyckat idag, jag skulle inte ha någonting egentlgien men därför hittade jag massa små tjecka saker. Ett par kängor, typ Converse i skinn, en silverglittrig eyeliner, ett par söta lila vantar från Indiska och gråa over-knee strumpor från Indiska också. Riktigt bra köp tycker jag. Det blev två stora kassar med mat också som jag släpade med mig in i kylskåpet.

Patrik kom förbi här en stund efter jobbet och så fick han sin julklapp av oss, bättre sent än aldrig finns det ju något som heter. Som tur är.

Nu har vi tittat på Arn och ätit en italiensk pastarätt, tagliatelle eller sådan där bandspagetti ni vet, blandar man med en röra med parmesanost, grädde och margarin och så hackar man färsk basilika på. Mumma! Fast filmen var inte min grej kan jag säga men pastan var god i alla fall och det var mysigt att sitta och bara ta det lugnt tillsammans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback