Dags för skönhetssömnen

Jag fattar inte hur man lägger in hedern så att den syns, nu är den helt skymd, jaja hur som helst så finns den där bakom och jag ska försöka få fram den. Vet inte bara hur, men jag hoppas det ska lösa sig, har gjort en egen nämligen som jag tänkte använda.

Imorgon ska jag upp kvart över 5 så det är dags  att lägga sig snart men Andreas sitter och tittar på film med sin lillebror som är här nu. JAg har till och med förberett allting in i minsta detalj för imorgon, med havregryn i en skål, kläderna i en hög i fåtöljen och en smörgås i en påse att ta med. Jag är en sömntuta och jag vill definitivt inte missa tåget imorgon så jag förebygger så gott jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback