Det är detaljerna som gör det

Då var det klart med passet, det kommer nästa fredag. Omständigt att man msåte åka in själv och hämta ut det, det ska ju passa med skolan och deras öppetider och allt. Nu ska jag packa det sista smågrejerna som jag inte kunde packa i igår, typ tandborste, kudde och sådana saker. Sedan måste jag fixa till här, det är inte kul att komma hem när det står disk på bänken och är grus i hallen.

Idag när jag stod på perrongen och väntade på tåget insåg jag att jag var för kallt klädd för att stå ute så länge, en kvart ungefär. Jag frös om benen och fötterna, skulle tagit UGGsen ändå tror jag. Det är den nya stickade västen jag köpte igår, gråa tights från Lindex och knästrumpor från HM.




Titta vilket fint hårspänne jag hittade igår, egentligen med stora  hårspännen på men jag sydde fast små hårspännen på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback