Fullt hus

Jag började få lite panik i eftermiddags när jag kom hem och insåg att jag knappt har börjat på min examinerande uppgift, visst jag har skrivit lite på rasterna under praktiken men det är en halv dataskriven sida. Det ska vara lite längre än så så det var bara att ladda upp framför datorn med ett glas uppiggande vatten och förbereda sig på att sitta kvar där resten av eftermiddagen och kvällen. Som tur var kom Esther en liten stund och vi satt och pratade en timme eller något innan hon gick hem igen.


Nu sitter jag här igen och har min lille slav Andreas som passar upp mig, lagar middag, brer smörgåsar till mig och hämtar olika sorters mjukost tills jag inte klagar på att de luktar eller ser äckliga ut J Alla borde ha personlig assistent!

Det är full aktivitet här annars, jag har belamrat hela skrivbordet med böcker, pennor, stenciler, vattenglas, mjukostar, smörgåsrån och chilinötter samtidigt som jag skriver för brinnande livet.

Andreas har dragit ut delar av sin garderob i rummet och ska få ner det i en resväska samtidigt som han springer fram och tillbaka mellan köket och hämtar saker till mig ur kylskåp och skafferi. Ja, det är vad som händer hos Hallman-Blad en tisdagskväll som denna.


Kommentarer
Postat av: Alina

åå tack så mycket va snällt! :)

2009-01-27 @ 21:32:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback