Helg i Örebro

Helgen har spenderats i Örebro, utan internet, därför har jag inte bloggat någonting alls och dessutom har jag knappt tagit någr bilder heller, bara lite innebilder. På badhuset tog jag inte med den och utomhus var det så kallt så jag tog inte fram den, hade fullt upp att inte frysa ihjäl. Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg.

På fredagen kom vi fram senare än väntat för vi körde fel flera gånger och dessutom satt vi på Burger King och åt ganska länge. Men det gick bra till slut även om vi körde en hel del onödiga vägar för att vi följde skyltarna. Ulla (en som vi känner, som vi bodde hos under helgen) mötte oss utanför huset för att vi skulle hitta.

På lördagen var det bara raka spåret till badhuset Gustavsvik som gällde! Det var superkul! Vi åkte i forsar, strömmar, rutchkanor, grottor och allting! Vi var där hela dagen i stort sett och det känns idag. Jag har ont i armarna och i höften, antagligen från alla dunsarna in i väggarna på forsen. Men det var det värt! Vi var helt off sedan på kvällen så det blev inte mycket mer än Körslaget där Erik gick vidare och tacos och fruktsallad...


Mosiga och fina efter badet


Här orkar vi inte mer än nödvändigt


Supermysig kväll hade vi i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback