Idag har jag åkt skridskor

Hej igen! Idag har jag åkt skridskor på Skarsjön efter mycket letande efter skridskor. Mina är för stora så jag har inga och det var ingen annan som hade heller men till slut lånade jag ett par för stora och satte på mig många sockor istället. Det funkade bra och jag fick inte ett enda skavsår för första gången någonsin som jag inte får det av skridskor!!! Dom andra åkte runt i varenda liten vik men jag, Kicki och Julia lekte "stjärnor på is" istället. Eller lite. Kicki och Julia gjorde ett nummer som Tony och Malin och jag var Gynning och praotade skaounska. Julia demonstrerade även för oss "isduellen- Gynning vs Berg". Vi var på isen i flera timmar och åkte, härligt med lite fresh air!

Sedan åkte vi till Johannes och grillade korv i öppna spisen och åt julgodis och jag o Kicki spelade något sifferspel som dom hade.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback