Kurslitteratur är dyrt men nödvändigt, Idrottsgalan är rolig och inte nödvändig

Nu börjar snart Idrottsgalan, ska sitta och titta lite på den med familjen, den brukar vara rolig. Dock inte för nära Simon som har varit sjuk och kräkts. Jag har fullt upp med att leta kurslitteratur nu, det är svårt att låna och dyrt att köpa men jag får väl köpa en del. Det är ju mellan 10-20 böcker på bara två månader så det blir ganska dyrt om jag inte försöker anstränga mig att hitta begagnat eller sådant. Jag får alltid lite panik inför varje ny kurs vad dyrt det kommer bli, hitintills har jag faktiskt klarat mig ovanligt bra om jag jämför med en del andra. Jag har nog bara lagt ut ca 1000 spänn på kurslitteratur.

Nu är det idrottsgalan...Får se vilka som vinner priser i år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback