Livet svänger

Nu känns det rätt okej igen, jag har fått tag på min kurslitteratur äntligen, jag är inte längre ensam, tog bilen till mamma och pappa, var helt för sällskapssjuk och nu sitter jag i ett rum där det sitter tre tonårskillar och väsnas framför playstation. Ingen lugn miljö direkt men det känns härligt som kontrast! Vädret är knappast bättre men det är okej när man är inne, det blir snart kvällsmat framför körslaget. Jag har fått det städat hemma och på tandläkarmottagningen och nu känns det rätt okej. Men i förmiddags, livet sög på alla sätt verkligen!

Vi var och tittade på ett visningshus i förmiddags också, det var kul! Smålandsvillan, ett Västervik, fint och lagom stort, möjligtvis att vardagsrummet var lite litet men jag tror att det räcker. Tyvärr så blir det nog billigare att köpa ett begagnat hus, på flera sätt men vi måste räkna lite på det. Hursomhelst så är det inte så aktuellt på ett par år men man får ju kolla läget så man har någon koll i alla fall. Jag har redan planerat min walk-in-closet och Andreas har planerat sitt dubbelgarage flera gånger om, det ska bli härligt!

Nu är det kvällsmat, ropar mamma. Skönt att bli uppassad ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback