Nu far jag!

Äntligen är det dags! Imorgon klockan 9:00 lyfter vårat plan från Landvetter och sedan är vi i Egypten en vecka och bara solar, badar, snorklar, äter god mat, sover länge på morgonen och har det bara jättehärligt! jag längtar efter det!

Jag tror inte att jag kommer blogga något under tiden, inte med bilder i alla fall för vi tar inte med oss någon dator och även om det finns internetcaféer så kanske vi inte tar oss tid med det, det kommer iaf inga bilder förrän efteråt. Och då kommer jag ha bloggabstinens, i början kändes det mer som ett tvång att blogga och jag gjorde det jättesällan men nu tycker jag att det är superkul och det är gott att bara sätta sig och skriva av sig också. ha någonstans att få ut allt. Det är ju tur att det finns folk som läser skiten ;)

Nu ska det blir en natts sömn innan vi lämnar stället! KRAM och ha det bra här i slaskSverige!


Tillbaks till Röda havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback