Ny bloggdesign

Som ni ser har jag designat om bloggen litegrann, hade inte tänkt att göra det egentligen men så var jag tvungen för allt var en enda röra i kodmallarna så det fanns inte en chans att bara få bort snöflingorna som jag haft under vintern. Tänkte att det börjar bli lite tråkigt med dom nu, dom har gjort sitt liksom men självklart vaar man tvungen att deleta allt och återställa till en vanlig basicmall och börja från början.

Det är inte klart ännu och jag vet inte när jag får tid för idag åker jag till Örebro och jag tror inte att jag kommer blogga något under helgen, hinner nog inte det och så har jag inte med mig någon dator heller, men i slutet av nästa vecka ska det se bättre ut här hoppas jag.

Nu ska jag till Uddevalla och fixa ett pass, ska försöka att se lite normalare ut på detta passfotot än på det gamla, där såg jag ju inte klok ut!

ha en bra dag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback