Ny klass, ny kurs, ny litteratur, nya lärare, ny skola, nytt allting, nästan

Idag var första dagen i våra nya klasser, en ganska liten men trevlig klass på 27 personer ungefär hamnade jag i, idag gick mesta energin åt till att diskutera elevtexter och den nya litteraturen som vi skulle ha läst tills idag, i alla fall en del. Jag har inte ens skaffat böckerna, inte alla men det har jag ju redan talat om att det är omöjligt nästan.

Nu har jag äntligen kommit hem efter att ha varit i skolan hela dagen, det är lite skillnad, jag åker lite mer än en timme för att komma hem, en annan i min klass åker 12 minuter. Lite skillnad.

Har inte så mycket roligt att berätta mer, så jag återkommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback