Skolan tar aldrig slut

Godmorgon bloggen. Det är första gången på länge som jag verkligen kan säga "godmorgon", annars har det mer varit god förmiddag. Men idag börjar skolan så det blir till att ta sig dit ner i snön. ja det är faktiskt snö ute, inte i min smak då de bara smälter undan och blaskar men det är inte jättemycket. Jag som hade tänkt ta mina nya skor men då blir det dom vanliga stövlarna då. Dessutom måste man ju köpa nytt busskort vilket jag kom på igårkväll så jag får springa vägen om nu på morgonen.

Jag hade jättesvårt att somna igår, det har jag haft i typ två veckor men det kanske beror på att jag lägger mig för tidigt och inte är trött. Får se om det blir bättre nu när skolan börjar och med det regelbundna tider. Hoppas det i alla fall för det är jättejobbigt att inte kunna somna på flera timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback