Snart möte

Hej! Jag har fått lite tid att skriva på min examination som jag började på igårkväll nu för min handledare är på ett möte som jag inte hade någon glädje av att vara med på ändå. Nu sitter jag och försöker knåpa ihop något, ska slå ihop det med det jag skrev igårkväll sedan när jag kommer hem och slipa till det. Hoppas att jag blir typ klar innan ikväll.

Snart ska jag möta upp min handledare, vi ska på ett lärarmöte med alla lågstadielärare. Själva mötet slutar 16.00, först efter det slutar jag och kan gå hem. Det ska bli riktigt skönt att komma hem ska jag säga, det känns som en lång dag idag, antagligen för att jag har så mycket att fixa med hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback