Syskonmiddag, tjejskor och is i magen

Idag åt jag middag med Xina och Simon, Xina hade flexdag och Simon var hemma för han var sjuk som sagt. Det var kul, nu sitter Kicki och spelar betapet och skrattar högt hela tiden. Hon kör mot Julia tydligen, och Julia hälsar till mig att ajg har tjejskor, det är ganska logiskt tycker jag, är man tjej har man tjejskor. (Anledningen är att hon tror att det är Jonatans skor för det har Kicki lurat henne med). Det är mina svarta skinnconverse som får dessa anklagelser :)

Idag har vi förresten bokat en lägenhet i Egypten 29 januari - 2 februari och nu väntar vi på att flygresan ska gå ner lite i pris innan vi bokar. Vi är lite löjliga för den är redan billig (1600) men spara där man kan, om man nu har sådan is i magen. Jag har varit vägen om apoteket idag och hämtat ut massa olika sorters tabletter och små piller som vi ska stoppa i oss om det blir några små bakterier som får fäste i oss. Det ska förhoppningsvis inte hända för idag ska vi ta sista vaccinsdosen och efter det så är vi vaccinerade 4 år framåt men det händer ju att folk får ...*visk*  diarré ... och sånt ändå så vi ska väl skydda oss så gott vi kan.




boda-23.JPG
Jag hittade en fin bild på Julias dator-de 4 mupparna och stormuppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback