Syster-syster-dag

Idag har Julia varit här sedan imorses, hon kom nio och knackade på och då hade jag precis vaknat så jag hoppade in i duschen medan hon gjorde frukost till oss :) Sedan kröp vi upp i soffan invirad i filtar och satte på en film som var mycket roligare än vad jag trodde...Sedan handlade vi och lagade vi mat vilket tog lite tid men vi fuskade lite för vi var så hungriga så vi orkade inte stå där och känna lukterna medan våra magar kurrade så det gick rätt snabbt ;)

Jag ringde också och bokade tid för blodgivning och dom hade ont om blod i min blodgrupp så jag fick en tid redan på måndag. Bokade en klipptid samtidigt och så har det ordnat såg så bra att Andreas inte ska ha bilen på måndag så då kan jag få låna den! Slipper kollektivtrafiken, det känns som en höjdpunkt i mitt liv, en ovanlig sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback