Team Erik gick vidare...

Efter att vi hade grillat korv hos Johannes så åkte vi hem och duschade, jag var jättesvettig, krävdes väl mycket för mig att ta mig fram på isen :p
På kvällen spelade vi spel och tittade på körslaget med Xina, Johannes, Babisen (Kiciki har gått in i en fas av regression så hon har skaffat sig en mjukisbäver som hon drar med sig överallt) , Markus och Ellen och som tur var så gick Team Erik vidare efter att ha sjungit Apologize väldigt bra förutom ett solo. Deras satsning på kläder, hår och annat som det snackats så mycket om verkade gå hem. Wells var som vanligt bäst men det är väl kanske inte så mycket mer att räkna med...

Nu ska jag ta på mig morgonrocken och lägga mig i soffan och titta på en film men min underbara älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback